FAQ

Pytania o produkt

Wysyłka i dostawa

FAQ

Produkt

Co może zostać wyświetlone po zeskanowaniu tagu?

Odwiedź podstronę o aplikacji i odkryj unikalne funkcje naszej aplikacji, które stale rozwijamy!

Na jakich telefonach działają tagi TAGIFY?

Produkty Tagify są kompatybilne z wszelkimi nowoczesnymi telefonami oraz tymi, które są wyposażone w funkcję Technologii NFC lub czytnik kodów QR.

Jak szybko połączyć produkt z aplikacją?

1) Zamów wybrany produkt Tagify już teraz
2) Skonfiguruj cyfrową wizytówkę za pomocą naszej aplikacji mobilnej
3) Po dostarczeniu połącz produkt z aplikacją zbliżając go do telefonu oraz skanując kod QR, aby aktywować
4) Zacznij udostępniać swoje dane za pomocą technologii Tagify!

Wysyłka i dostawa

Czy jest możliwość darmowej dostawy?

Tak! Wszystkie zamówienia powyżej 99 zł na Naszej stronie posiadają darmową wysyłkę! Paczkę dostarczy kurier pod podany adres przez klienta w zamówieniu.

Czy jest możliwość kupienia na prezent?

Tak! Naszym celem jest wywołać u Ciebie uśmiech podczas otwarcia paczki! Przykładamy bardzo dużo uwagi do zapakowania, aby zamówienie bezpiecznie dotarło do klienta. Jeśli chcesz zobaczyć jak będzie wyglądać paczka, sprawdź to na stronie: https://tagify.pl/pakowanie-paczek/

Przez przypadek podałem/-łam złe dane w zamówieniu..

Spokojnie! Wszystko da się sprostować. W takiej sytuacji napisz wiadomość na maila kontakt@tagify.pl i opisz sytuację. Nasz dział obsługi klienta się Tobą zaopiekuje.

Moja paczka jest uszkodzona!

W takiej sytuacji przejdź przez prosty formularz, podając Nam najważniejsze informacje i opisz sytuację tutaj: www.tagify.pl/zwroty. Nasz dział obsługi klienta się Tobą zaopiekuje i jak najszybciej to możliwe rozwiąże sytuację!

Płatności

Płatności

Jakie są opcje płatności?

▫️ Przelewy24 – są to szybkie płatności online. W tej opcji możesz zapłacić BLIKIEM oraz szybkim przelewem bankowym. Płatność księgowana jest w kilka minut i od razu możemy wysłać do Ciebie paczuszkę.

▫️ Tradycyjny przelew bankowy. Numer konta do przelewu to: 36 1240 3608 1111 0011 1767 6490 Pamiętaj aby w tytule podać numer zamówienia. Przelew księguje się kilkanaście godzin, ale jak tylko środki wpłyną na nasze konto od razu wysyłamy paczkę.

▫️ Przy odbiorze zamówienia. Wybierz opcję “Za pobraniem” i w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera opłać zamówienie. Zamówieni możesz opłacić kartą, gotówką, blikiem. 

▫️ PayPal, jeśli robisz zamówienie z zagranicy. Płatność księgowana jest w kilka minut i od razu możemy wysłać do Ciebie paczuszkę.

Przerwało mi płatność, co mam teraz zrobić?

Nic straconego! Wystarczy, że dasz nam znać na maila kontakt@tagify.pl, że chcesz opłacić to zamówienie i zrobisz przelew na poniższe dane: 

Nazwa: tagify.pl
Numer Konta: 36 1240 3608 1111 0011 1767 6490

⚠️Ważne: w tytule przelewu podaj numer zamówienia.

Pamiętaj o poinformowaniu Nas o tym poprzez maila kontakt@tagify.pl. Jeśli bardzo zależy Ci na czasie to najprościej będzie złożyć drugie zamówienie i dać nam znać na maila kontakt@tagify.pl aby anulować poprzednie (w wysyłanym mailu umieść numer zamówienia).

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Gdzie mogę złożyć formularz o zwrot lub reklamację?

W takiej sytuacji przejdź przez prosty formularz, podając Nam najważniejsze informacje i opisz sytuację tutaj: www.tagify.pl/zwroty. Nasz dział obsługi klienta się Tobą zaopiekuje i jak najszybciej to możliwe rozpatrzy wniosek!

Termin zwrotu

Masz możliwość zwrotu produktów do 30 dni od momentu odebrania zamówienia.

Poradniki & Obsługa aplikacji

Jak założyć konto?

Jak edytować dane?

Jak pobrać aplikację?

Jak dodać funkcję do konta?

Jak działa funkcja Tagify Direct?

Jak zmienić awatar?

Jak zalogować się do swojego konta?

Jak połączyć Tagify Card z aplikacją?

Jak połączyć Tagify Sticker z aplikacją?

Jak edytować ułożenie dodanych funkcji?

Jak połączyć produkt z aplikacją?

Jak podejrzeć profil?

Jak udostępnić cyfrową wizytówkę bez produktu?

Jak udostępnić zbliżeniowo cyfrową wizytówkę?

Jak włączyć funkcję NFC w telefonie z Androidem?

Nasi konsultanci są dostępni 24/7