FAQ
FAQ
Produkt
Co może zostać wyświetlone po zeskanowaniu produktu Tagify?
Odwiedź podstronę o aplikacji i odkryj unikalne funkcje naszej aplikacji, które stale rozwijamy!
Na jakich telefonach działają produkty TAGIFY?
Jak szybko połączyć produkt z aplikacją?
1) Zamów wybrany produkt Tagify już teraz
2) Skonfiguruj cyfrową wizytówkę za pomocą naszej aplikacji mobilnej
3) Po dostarczeniu połącz produkt z aplikacją zbliżając go do telefonu oraz skanując kod QR, aby aktywować
4) Zacznij udostępniać swoje dane za pomocą technologii Tagify!
Wysyłka i dostawa
Czy jest możliwość darmowej dostawy?
Tak! Wszystkie zamówienia powyżej 99 zł na Naszej stronie posiadają darmową wysyłkę! Paczkę dostarczy kurier pod podany adres przez klienta w zamówieniu.
Czy jest możliwość kupienia na prezent?
Tak! Naszym celem jest wywołać u Ciebie uśmiech podczas otwarcia paczki! Przykładamy bardzo dużo uwagi do zapakowania, aby zamówienie bezpiecznie dotarło do klienta. Jeśli chcesz zamówić z zapakowaniem na prezent należy do koszyka dodać dodatkowo produkt ze sklepu „Zapakuj na Prezent!”.
Przez przypadek podałem/-łam złe dane w zamówieniu..
Spokojnie! Wszystko da się sprostować. W takiej sytuacji napisz wiadomość na maila kontakt@tagify.pl i opisz sytuację. Nasz dział obsługi klienta się Tobą zaopiekuje.
Moja paczka jest uszkodzona!
W takiej sytuacji, po opłaceniu zamówienia, wyślemy Ci na automatycznie maila z linkiem do prostego formularza zwrotu, który wypełnisz i prześlesz w mniej niż 30 sekund, aby zgłosić zwrot lub reklamację.
Płatności
Jakie są opcje płatności?
▫️ Przelewy24 – są to szybkie płatności online. W tej opcji możesz zapłacić BLIKIEM oraz szybkim przelewem bankowym. Płatność księgowana jest w kilka minut i od razu możemy wysłać do Ciebie paczuszkę.
▫️ Tradycyjny przelew bankowy. Numer konta do przelewu to: 36 1240 3608 1111 0011 1767 6490 Pamiętaj aby w tytule podać numer zamówienia. Przelew księguje się kilkanaście godzin, ale jak tylko środki wpłyną na nasze konto od razu wysyłamy paczkę.
▫️ Przy odbiorze zamówienia. Wybierz opcję “Za pobraniem” i w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera opłać zamówienie. Zamówieni możesz opłacić kartą, gotówką, blikiem.
Przerwało mi płatność, co mam teraz zrobić?
Nic straconego! Wystarczy, że dasz nam znać na maila kontakt@tagify.pl, że chcesz opłacić to zamówienie i zrobisz przelew na poniższe dane:
Nazwa: tagify.pl
Numer Konta: 36 1240 3608 1111 0011 1767 6490
⚠️Ważne: w tytule przelewu podaj numer zamówienia.
Pamiętaj o poinformowaniu Nas o tym poprzez maila kontakt@tagify.pl. Jeśli bardzo zależy Ci na czasie to najprościej będzie złożyć drugie zamówienie i dać nam znać na maila kontakt@tagify.pl aby anulować poprzednie (w wysyłanym mailu umieść numer zamówienia).
Zwroty i reklamacje
Gdzie można złożyć formularz zwrotu lub reklamacji?
W takiej sytuacji, po opłaceniu zamówienia, wyślemy Ci na automatycznie maila z linkiem do prostego formularza zwrotu, który wypełnisz i prześlesz w mniej niż 30 sekund, aby zgłosić zwrot lub reklamację.
Termin zwrotu
Masz możliwość zwrotu produktów do 30 dni od momentu odebrania zamówienia.
Poradniki & Obsługa aplikacji
Założenie konta
REJESTRACJA | INSTALACJA APLIKACJI | ZMIANA DANYCH
Łączenie produktów
TAGIFY CARD | TAGIFY BAND | INNE
Dodanie funkcjonalności
SOCIAL MEDIA | OPINIE GOOGLE | LOKALIZACJA | INNE
Działanie aplikacji
TAGIFY DIRECT | ZMIANA POZYCJI FUNKCJI | INNE
Zastosowanie aplikacji
PRZYKŁADY UŻYCIA | IMPLEMENTACJA W BIZNESIE
Udostępnianie wizytówki
ZA POMOCĄ PRODUKTÓW TAGIFY | UDOSTĘPNIANIE BEZ PRODUKTU