FAQ

Pytania o produkt

Wysyłka i dostawa

FAQ

Produkt

Co może zostać wyświetlone po zeskanowaniu produktu Tagify?

Odwiedź podstronę o aplikacji i odkryj unikalne funkcje naszej aplikacji, które stale rozwijamy!

Na jakich telefonach działają produkty TAGIFY?

Produkty Tagify są kompatybilne z wszelkimi nowoczesnymi telefonami oraz tymi, które są wyposażone w funkcję Technologii NFC lub czytnik kodów QR.

Jak szybko połączyć produkt z aplikacją?

1) Zamów wybrany produkt Tagify już teraz
2) Skonfiguruj cyfrową wizytówkę za pomocą naszej aplikacji mobilnej
3) Po dostarczeniu połącz produkt z aplikacją zbliżając go do telefonu oraz skanując kod QR, aby aktywować
4) Zacznij udostępniać swoje dane za pomocą technologii Tagify!

Wysyłka i dostawa

Czy jest możliwość darmowej dostawy?

Tak! Wszystkie zamówienia powyżej 99 zł na Naszej stronie posiadają darmową wysyłkę! Paczkę dostarczy kurier pod podany adres przez klienta w zamówieniu.

Czy jest możliwość kupienia na prezent?

Tak! Naszym celem jest wywołać u Ciebie uśmiech podczas otwarcia paczki! Przykładamy bardzo dużo uwagi do zapakowania, aby zamówienie bezpiecznie dotarło do klienta. Jeśli chcesz zobaczyć jak będzie wyglądać paczka, sprawdź to na stronie: https://tagify.pl/pakowanie-paczek/

Przez przypadek podałem/-łam złe dane w zamówieniu..

Spokojnie! Wszystko da się sprostować. W takiej sytuacji napisz wiadomość na maila kontakt@tagify.pl i opisz sytuację. Nasz dział obsługi klienta się Tobą zaopiekuje.

Moja paczka jest uszkodzona!

W takiej sytuacji przejdź przez prosty formularz, podając Nam najważniejsze informacje i opisz sytuację tutaj: www.tagify.pl/zwroty. Nasz dział obsługi klienta się Tobą zaopiekuje i jak najszybciej to możliwe rozwiąże sytuację!

Płatności

Płatności

Jakie są opcje płatności?

▫️ Przelewy24 – są to szybkie płatności online. W tej opcji możesz zapłacić BLIKIEM oraz szybkim przelewem bankowym. Płatność księgowana jest w kilka minut i od razu możemy wysłać do Ciebie paczuszkę.

▫️ Tradycyjny przelew bankowy. Numer konta do przelewu to: 36 1240 3608 1111 0011 1767 6490 Pamiętaj aby w tytule podać numer zamówienia. Przelew księguje się kilkanaście godzin, ale jak tylko środki wpłyną na nasze konto od razu wysyłamy paczkę.

▫️ Przy odbiorze zamówienia. Wybierz opcję “Za pobraniem” i w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera opłać zamówienie. Zamówieni możesz opłacić kartą, gotówką, blikiem. 

▫️ PayPal, jeśli robisz zamówienie z zagranicy. Płatność księgowana jest w kilka minut i od razu możemy wysłać do Ciebie paczuszkę.

Przerwało mi płatność, co mam teraz zrobić?

Nic straconego! Wystarczy, że dasz nam znać na maila kontakt@tagify.pl, że chcesz opłacić to zamówienie i zrobisz przelew na poniższe dane: 

Nazwa: tagify.pl
Numer Konta: 36 1240 3608 1111 0011 1767 6490

⚠️Ważne: w tytule przelewu podaj numer zamówienia.

Pamiętaj o poinformowaniu Nas o tym poprzez maila kontakt@tagify.pl. Jeśli bardzo zależy Ci na czasie to najprościej będzie złożyć drugie zamówienie i dać nam znać na maila kontakt@tagify.pl aby anulować poprzednie (w wysyłanym mailu umieść numer zamówienia).

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Gdzie mogę złożyć formularz o zwrot lub reklamację?

W takiej sytuacji przejdź przez prosty formularz, podając Nam najważniejsze informacje i opisz sytuację tutaj: www.tagify.pl/zwroty. Nasz dział obsługi klienta się Tobą zaopiekuje i jak najszybciej to możliwe rozpatrzy wniosek!

Termin zwrotu

Masz możliwość zwrotu produktów do 30 dni od momentu odebrania zamówienia.

Poradniki & Obsługa aplikacji

Założenie konta

REJESTRACJA | INSTALACJA APLIKACJI | ZMIANA DANYCH

Łączenie produktów

TAGIFY CARD | TAGIFY BAND | INNE

Dodanie funkcjonalności

SOCIAL MEDIA | OPINIE GOOGLE | LOKALIZACJA | INNE

Działanie aplikacji

TAGIFY DIRECT | ZMIANA POZYCJI FUNKCJI | INNE

Zastosowanie aplikacji

PRZYKŁADY UŻYCIA | IMPLEMENTACJA W BIZNESIE

Udostępnianie wizytówki

ZA POMOCĄ PRODUKTÓW TAGIFY | UDOSTĘPNIANIE BEZ PRODUKTU

Nasi konsultanci są dostępni 24/7

Twój koszyk jest pusty :(